Áttekintés

A vállalat immár 25 éve foglalkozik a gyermekek és szüleik igényeivel több mint 40 országban azzal, hogy etetési, gondozási, jóléti, játék- és biztonsági termékek széles választékát kínálja számukra. A jelentős tapasztalat és piaci ismeretek mellett a speciális laboratóriumok, a modern gyártósorok és a kortárs dizájn vitathatatlan eszközei a cégnek.

Kliens: Canpol Sp. z o.o. SKA
Iparág: FMCG
Ország: Lengyelország

A megvalósítás előtt

A Canpol kiterjedt kereskedelmi tevékenységet folytat, amely mind a hagyományos, mind a modern értékesítési csatornákat felöleli. A cég belföldi és nemzetközi értékesítését disztribútorokon keresztül bonyolítja le, de olyan kiskereskedelmi láncok rendeléseit is feldolgozza, mint az Auchan, a Rossmann és maga a Super-Pharm.

A kisvállalkozások, köztük a gyógyszertárak értékesítési tevékenysége 11 elosztóközpontból álló láncon keresztül történik. A hatékony értékesítés érdekében a Canpol korábban mobil rendszert használt, az akkori megoldás azonban jelentős fejlesztési munkákat igényelt az alkalmazás technológiai és üzleti színvonalra történő frissítése érdekében, ami jelentős anyagi ráfordítással járt.

A rendszerszolgáltató kiválasztásánál a legfontosabb szempont a mobil megoldás sokoldalúsága volt, hogy kompatibilisek legyenek a piacon elérhető különféle eszközökkel.

A Canpol felkérést kapott arra, hogy önállóan válassza ki az értékesítők készülékeit, ami jelentős megtakarításokhoz járult hozzá. Ezenkívül az INFINITE SFA-ban elérhető bizonyos mechanizmusok, amelyek lehetővé teszik az alkalmazás paraméterezését a Canpol technológiai és üzleti igényei szerint, hozzájárultak az Infinite által kínált megoldás elfogadásához.

Vállalati követelmények

A Canpolnak olyan technológiailag fejlett mobilmegoldásra volt szüksége, amely versenyképesebb az akkori rendszer költséges fejlesztési munkáinál, valamint lehetővé teszi a következő évekre kitűzött üzleti célok elérését. Az SFA rendszerszolgáltató váltást nagymértékben a fix költségek csökkentésére irányuló törekvés motiválta, ami megkönnyítené a beruházásokat más értékesítési területeken.

Implementáció

A telepítés, a tesztek és a képzések ütemtervéről 3 hónappal a végleges rendszerindítás előtt állapodtak meg a partnerek. Ez idő alatt minden bevezetési és fejlesztési munka megtörtént annak érdekében, hogy az INFINITE SFA integrálódjon a Canpol által használt ERP rendszerbe, amely a mobil rendszer adatforrását képezi. Érdemes megjegyezni, hogy az ügyfél már egy ideje az INFINITE EDI CONNECTOR megoldást használta, amely támogatja a Canpol és üzleti partnerei közötti adatcserét. Ennek eredményeként az EDI alkalmazáson belül működő adatcsere-mechanizmusok az INFINITE SFA telepítése során kerültek bevezetésre.

A Canpol négy értékesítési képviselője vett részt az egy hónapig tartó kísérleti fázisban. Az INFINITE SFA bizonyos funkcióival kapcsolatos összes értesítést és javaslatot rövid időn belül az ügyfél elvárásai szerint igazítottuk.

Az Infinite alkalmazottainak jelentős erőfeszítései lehetővé tették az alkalmazás frissített verziójának gyors fejlesztését. Ennek eredményeként a Canpol értékesítési csapata a kezdeti ütemtervnek megfelelően megkezdte a rendszer végleges verziójának üzemeltetését.

A megvalósítás után

Az INFINITE SFA 2014.10.01 óta használatban van Canpol által. A mobilrendszer megváltoztatása lehetővé tette a cég számára, hogy jelentős megtakarításokat érjen el, és ezzel egyidejűleg kiváló ügyfélszolgálatot biztosítson. Az Infinite által nyújtott átfogó szolgáltatáscsomag a következőket tartalmazza:

  • rendszerkarbantartás
  • ügyfélszolgálat
  • integrációs hálózatok karbantartása
  • üzleti folyamatok és infrastruktúra kiszervezése

Az INFINITE SFA segítségével felgyorsul az adatcsere az alkalmazás és a Canpol központja között, ami hozzájárul a gyorsabb rendelésfeldolgozáshoz. Összességében az összes logisztikai folyamatot (a készpénzes rendelés) optimalizálták.

Az INFINITE SFA segítségével a Canpol értékesítési képviselői kevesebb időt töltenek a napközben elvégzett feladatok jelentésével. A mobilrendszernek köszönhetően a Canpol lemondhatott a telefonszolgáltató további bejelentéseiről, amely korábban az útvonal elején és végén GPS-pozíciót közölt, mert ezek az adatok elérhetők a mobilrendszerből. Ez nemcsak extra megtakarítási forrást jelent a vállalat számára, hanem lehetővé teszi a fontos elemzések egy helyen történő tárolását is.

A GPS-modul lehetővé teszi a Canpol menedzserek számára, hogy elemezzék az értékesítők útvonalait, és gyorsan azonosítsák az üres helyeket a térképen. Az alkalmazás gyors konfigurálása támogatja a hatékony adatgyűjtést, míg az értékesítéssel kapcsolatos és marketing funkciók megbízható információforrást jelentenek a piaci trendekről.

Az INFINITE SFA megfelel jelenlegi üzleti igényeinknek, és optimális haszon-költség arányt garantál. Figyelmet érdemel a rendszer fejlesztési potenciálja is, hiszen óriási lehetőségeket kínál új üzleti folyamatokban való alkalmazására.

– Ewa Białowąs, Értékesítési vezető