Írja alá dokumentumait mobil eszközén van weben.

Infinite eSign

Az Infinite e-Aláírásn egy olyan elektronikus aláírás, amelyet több ezer cég használ naponta. Ideális megoldás távmunkához. Minden dokumentumot, immár gyorsabban aláírhat bárhol és bármikor. Végezze el tranzakcióit néhány perc alatt.

Kérje az Infinite eSign cége számára

Lépjen kapcsolatba velünk, ha érdekli az Infinite eSign üzleti szintű felhasználása. 24 órán belül válaszolunk.

    A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
    További információ: Adatvédelmi irányelvek.

    JAVÍTSA MUNKÁJÁT, DOKUMENTUMOK ALÁÍRÁSA 3 PERC ALATT

    Több ezer vállalat által választott elektronikus aláírás

    Az Infinite eSign lehetővé teszi a vállalkozó számára, hogy elektronikusan aláírjon bármilyen dokumentumot. Az aláírás a törvénynek megfelelően webes platformon vagy mobil eszközön (táblagépen, mobiltelefonon) keresztül történik. Gyorsabban és könnyebben végezheti munkáját. Írjon alá mindenféle dokumentumot, az adásvételi szerződésekből, számlákból, ajánlatokból és még sok másból.

    Lássuk, milyen egyszerű:

    • Válassza ki a dokumentumokat,
      amit alá szeretne írni.
    • Töltse fel.
    • Aláírás SMS-sel vagy
      e-mailes ellenőrzéssel.
    • Írja be a kódot
    • Megerősítés e-mailben vagy mobiltelefonon keresztül
    esign 1
    AZ INFINITE E-SIGN ELŐNYEI

    Lendítse fel vállalkozását, próbálja ki az első számú elektronikus aláírást a GCC-ben

    Ez egy szükséges eszköz az üzleti életben, amivel néhány perc alatt aláírhatunk bármilyen dokumentumot, bárhol is vagyunk. A megoldás számos lehetőséget kínál számunkra. Aláírhatunk mind az interneten, okostelefonon, vagy választhatjuk a tollal történő aláírás lehetőségét táblagépen. Nincs többé eltévedt dokumentum.

    Minden dokumentum biztonságban van

    Minden dokumentumot és aláírást digitális tanúsítvány véd. Az aláírás érvénytelen, ha a dokumentumot megváltoztatják (ebben az esetben em is másolható, mivel minden szükséges helyet külön kell aláírni)

    Gyors és kényelmes dokumentum-aláírási folyamat

    A kiválasztott dokumentumot csak néhány perc alatt írhatja alá bármely
    hely és a megfelelő időben.

    Minden típusú dokumentum aláírása

    Szerződések: értékesítés, vásárlás, megrendelések, NDA és mások, átutalási jelentések, befektetési alkalmazások, HR dokumentumok: nyaralási kérelmek, munkaszerződések, küldöttségek, mérlegelések, eredménykimutatások, jelentések és sok más dokumentum.

    Gyorsabban megvalósított üzleti folyamatok

    A szerződéskötési folyamat sokkal gyorsabb, nekünk nincs
    hogy túl sok dokumentumot küldjön és másolatokat cseréljen.

    Takarékbetét

    Nem kell halom dokumentumot, függeléket, további példányt nyomtatnia. A dokumentumnyomtatás jelentős éves költségekkel jár, az elektronikus aláírásokkal nemcsak pénzt, hanem időt is megtakarítunk.

    AZ E-SIGN FŐBB JELLEMZŐI

    Ismerje meg a funcionalitásokat
    az Infinite eSign

    • Bármilyen dokumentumot feltölthet PDF formátumban aláírásra
    • Több aláírót jelölhet meg, ami azt jelenti, hogy több személy is aláírhatja ugyanazon dokumentumot
    • A visszaigazolást SMS-ben vagy e-mailben kell megtenni
    • Lehetőség van szerződés aláírására táblagépen vagy mobiltelefonon keresztül. Mindez további alkalmazások vagy eszközök telepítése nélkül
    • Egyszerű integráció (API) – könnyű integráció a rendszerekkel és lehetséges alkalmazkodás egy meglévő üzleti folyamathoz
    • Az aláírt dokumentumok az Infinite Safe biztonságos archívumába kerülnek. Az összes dokumentum egy helyen tárolható
    esign 2
    VÁLLALATOK, AMELYEK BÍZNAK BENNÜNK

    Mindennap használják megoldásainkat

    Idea Bank logo
    spar logo 2
    credit agricole logo 3
    Plus Bank logo 4
    play logo 5
    selgros logo 6
    The implementation has been carried out properly. Currently, the department uses Infinite e-Sign solution, among others, when concluding contracts
    ministry-of-health
    PÉLDA A MEGVALÓSÍTÁSRA:
    TELEKOMMUNIKÁCIÓS VÁLLALAT

    A globális mobiltelefon-szolgáltató az eSign-t választja

    Az Orange lehetővé teszi a szerződés aláírását egy táblagépen minden üzletében – mind a saját, mind a partnerei tekintetében. Az üzemeltető azt állítja, hogy a szerződés aláírása táblagépen nemcsak gyorsabb, hanem kényelmesebb is, mint egy papírlap nyomtatása és aláírása. Az aláírt szerződés másolatát az ügyfél által megadott e-mail címre is azonnal elküldjük. Nem kell hazavinni egy halom papírt, amelyet valahol a fiók alján tartanak. Eddig a táblagép-aláírási lehetőséget 760 ezer ember választotta, ami segített az üzemeltetőnek 4, 5 millió papírkártya megtakarításában. Amint azt az Orange állította, ennek a mennyiségű papírnak az előállításához 400 fát kellene kivágni – és ez több kevesebb, mint amit „egy hektár jól fejlett öreg erdőben lehet megtalálni.

    orange esign
    HOGYAN NÉZ KI AZ INFINITE ESIGN PLATFORM?

    Kényelmes felület, néhány perc alatt aláírt dokumentum

    Az Infinite eSign platform egy kényelmes és világos felület, így azonnal aláírhatja a dokumentumokat számítógépéről, okostelefonjáról vagy táblagépéről. Az egész folyamat csak néhány lépés. Anélkül, hogy elhagyná otthonát, biztonságos megoldás az Ön számára. Platformunkkal minden dokumentumát egy helyen találja.

    e sign screen1
    e sign screen2 1
    DOKUMENTUMOK ALÁÍRÁSA SZÁMÍTÓGÉPEN VAGY MOBILON KERESZTÜL

    eSign weben keresztül - ajánlott

    Az egyik legnépszerűbb elektronikus aláírási űrlap a www platform és az okostelefon használata. Ezt a megoldást nagyon gyakran választják a vállalkozók, mert néhány lépésben véglegesíthetik a tranzakciót. Ebben az esetben a feleketmegerősítheti a telefonra küldött szöveges üzenetkód, üzleti e-mail, személyazonosító okmány beolvasása, banki átutalás, valamint a bank rendszerébe való bejelentkezés, vagy akár az arc és a webkamerán keresztüli dokumentum összehasonlítása. Bármilyen dokumentumot néhány perc alatt aláírhatunk.

    • A jogszabályok betartása
      A webes platformon keresztül kötött szerződés
      mindkét félre nézve érvényes és kötelező érvényű
    • Elérhetőség
      Az ügyfél bárhonnan megerősítheti a tranzakciót
    • Előnyök az ügyfelek számára
      Az aláírt dokumentumok nyomtatás nélkül kerülnek az e-mail címére
    • Előnyök az Ön vállalata számára
      A távoli tranzakció feltételeinek gyors és biztonságos megerősítése. Határozottan kevesebb nyomtatott papír. Az ügyfelek jól tájékozottak a nyújtott szolgáltatások feltételeiről.
    electronic signature3
    AZ EGÉSZ FOLYAMAT MAJDNEM NÉHÁNY PERCET VESZ IGÉNYBE

    Lássuk, hogyan működik - eSign www

    Dokumentumok elektronikus aláírása webalapú platform segítségével. Lásd az alábbi ábrán, hogyan működik. Ne feledje, hogy ezt a megoldást mobiltelefonján keresztül is használhatja. Ez a leggyorsabb módja a szükséges dokumentumok aláírásának

    e sign schema how it works few steps
    ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS TÁBLAGÉPEN

    eSign táblagépen

    A dokumentum biometrikus aláírással írható alá a következők segítségével: biometrikus réteggel rendelkező eszköz, nevezetesen táblagép. Ebben az esetben a biometrikus jellemzők rögzítése, a szerző gyorsan ellenőrizhető, vagy kizárható az aláírásból. Ez sokkal könnyebb és gyorsabb, mint a papíron készült aláírás elemzése. Egy dokumentum ilyen módon történő aláírásához: elegendő egy táblagép és egy platformhoz való hozzáférés. Ezt a megoldást gyakran az értékesítési helyek, az orvosi létesítmények, a futárcégek, az értékesítési képviselők választják.

    powiadomienie 2
    TECHNOLÓGIA ÉS BIZTONSÁG

    Egyszerű megerősítés
    SMS-ben vagy e-mailben

    E-mailben és szöveges üzenetben is megerősítheti, a platform támogatja az asztali számítógépeket és a mobil eszközöket

    PÉLDÁK A FELHASZNÁLÁSRA

    Hogyan használják az üzleti szektorok az Infinite eSign elektronikus aláírást?

    dzial_hr-150x150-1

    HR

    A HR osztály alkalmazottja elkészíti a munkaszerződést és a szükséges mellékleteket.
    Az alkalmazott ellenőrzi a dokumentumokat, és egy táblagépen aláírja azokat.
    A mindkét fél által aláírt szerződés a függelékeivel együtt egy e-archívumba és a megadott e-mail címre kerül.

    sprzedaz_door_2_door-150x150-1

    ÉRTÉKESÍTÉS

    A tervezett találkozó során a vállalat képviselője bemutatja ajánlatát és szerződéses feltételeit.
    Mindkét fél aláírja az elkészített szerződést.
    Az aláírt dokumentum továbbításra kerül a megadott e-mail címre vagy egy e-archívumba.

    obsluga_klienta_2-180x180-2-150x150

    ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Egy alkalmazott paramétereket állít be a CRM rendszerben,
    és létrehoz egy dokumentumot az ügyfél számára PDF-ben
    Az alkalmazott megnyitja a táblagépre automatikusan elküldött dokumentumot,
    bemutatja a táblagépet az ügyfélnek, és aláírja
    Az ügyfél elolvassa a szerződést, ellenőrzi a hozzájárulásokat, és esetlegesen kitölti a további szükséges rublikákat
    Aláírják a dokumentumot a táblagépen
    A Felek az aláírt dokumentumot az e-mail címükre kapják meg, vagy az elérhető egy e – Archívumban.

    wypozyczalnia_aut-150x150-1

    AUTÓKÖLCSÖNZÉS

    Egy autóban van egy QR-kód adatokkal, amelyeket be kell szkennelni.
    A rendszer felolvassa az adatokat az átadási jelentés űrlapjára.
    A kölcsönző fél beírja az adatait, és aláírja az elkészített elfogadási jelentést egy mobil eszközön.
    Az aláírt dokumentumot a rendszer elküldi az e-mail címre vagy egy e-archívumba.
    Amikor az autót visszaküldik, a QR-kódot újra beolvassák, és a képviselő ellenőrzi, hogy minden rendben van-e.

    Ki írhat alá elektronikusan?

    Elektronikus aláírást bármely természetes személy, bármilyen ügy kapcsán aláírhat

    Használható-e az elektronikus aláírás külföldön?

    IGEN, használja bárhol, ahol van internet-hozzáférése. Emellett megoldásunk megfelel az EU törvényeinek, a megoldásokat brazíliai, törökországi és közel-keleti vállalkozások is alkalmazták.

    Egy dokumentumot többen is aláírhatnak?

    Több aláíró fél is megjelölhető, azaz egyetlen dokumentumot többen is aláírhatnak

    Egyenértékű-e bármilyen elektronikus aláírás az írásos aláírással?

    A törvényi előírásoknak megfelelően, ha érvénytelenség terhére írásbeli aláírásra van szükség, a kézírásos aláírással csak a minősített elektronikus aláírás egyenértékű. Gyakran mobil formában, mobil vagy számítógépes alkalmazás segítségével is elkészíthető.

    Használható-e az elektronikus aláírás bizonyítékként a bíróságon?

    Minden elektronikus aláírás – nem csak a minősített típus – bizonyítékként felhasználható bíróságon. Ezenkívül egyetlen elektronikus aláírás sem tekinthető bizonyítékként elfogadhatatlannak a bírósági eljárásban csak azért, mert az aláírás elektronikus formában van, vagy mert nem felel meg a minősített elektronikus aláírásra vonatkozó követelményeknek.

    KAPCSOLATI LAP
    Ha bármi más kérdése van, amire nem kapott választ a fenti példákból, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot:

      A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
      További információt itt talál: Adatvédelmi irányelvek.