Az összes tranzakciós dokumentumot digitálisan kezelheti egyetlen biztonságos csatornán keresztül

Infinite EDI

EDI ico1
Elektronikus kommunikáció az ellátási láncban
EDI ico2
Az EDI kommunikáció egyik vezetője

Kérjen Infinite EDI-t cége számára

Küldjön kérést az Infinite EDI üzleti célú szolgáltatással kapcsolatban.
24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
    További információ: Adatvédelmi irányelvek.

    ELEKTRONIKUS ADATCSERE

    Mi az Infinite EDI?

    Az Infinite EDI egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy üzleti dokumentumokat cseréljenek az vállalatok és azok kereskedelmi partnerei között. A platform a szabványos papíralapú kommunikációt elektronikus kommunikációra cseréli, és összeköti az ellátási lánc partnereit szerte a világon.

    A platform lehetővé teszi több tucat típusú elektronikus dokumentum küldését és fogadását, amelyeket sokféle formátumba konvertálnak. Ezenkívül a rendszer könnyen integrálható a vállalat belső informatikai rendszereivel, vagy Web-EDI webes alkalmazásként használható. Kétségtelen, hogy a rendszer megkönnyíti az ellátási lánc összes folyamatának optimalizálását. A beszerzési és értékesítési folyamatok továbbra is ellenőrzés alatt állnak, így nincs szükség sok alkalmazott bevonására.

    ÜGYFELEINK

    Naponta 10 000 ügyfelünk szerte a világon elektronikus adatcserét használ

    idea bank logo 1
    spar logo 2
    credit agricole logo 3
    Plus Bank logo 4
    play logo 5
    selgros logo 6
    MIT NYER A VÁLLALAT?

    A rendszer előnyei

    • A követelések áramlásának lerövidítése
    • Gazdag funkciók
    • Adatszinkronizálás az üzleti partnerekkel
    • A szabványoknak való megfelelés
    • Ön kezeli a dokumentumok áramlását
    • Gyorsabb dokumentumfeldolgozás
    • Ügyfélszolgálat
    • Tiszta felület
    • A karbantartási költségek csökkentése
    • A követelések áramlásának lerövidítése
    • Az archiválási költségek csökkentése
    • A postai szolgáltatásoktól való függőség csökkentése
    • Hibacsökkentés
    • Az összes partnert összekapcsolja
    • Ön teljesíti a megrendeléseket
    • Ön kezeli a dokumentumok áramlását a vállalaton belül
    • Folyamatos és gyors hozzáférés a dokumentumhoz
    ISMERJE MEG A FUNKCIÓKAT

    Platformfunkciók

    • Különböző fájlformátumok támogatása
    • A dokumentum műveleti előzményeinek előnézete
    • A dokumentumok törvénynek megfelelő archiválásának lehetősége
    • Hozzáférés a dokumentumfeldolgozási előzményekhez
    • Integráció bármely vállalatirányítási rendszerrel
    • Különböző kommunikációs protokollok támogatása
    • Dokumentumok keresésének képessége
    • A dokumentumok állapotának nyomon követésének képessége
    • Állapotjelentés (hibák és helyesség) az elküldött dokumentumokban
    • Különböző kommunikációs protokollok támogatása, pl. AS2, SFTP, FTP / VPN
    • Lehetőség a dokumentumok átvételéről szóló visszaigazolás megszerzésére
    • A dokumentumok adóhatóságokkal való megosztásának lehetősége
    A RENDSZEREK TÍPUSAI

    Webes EDInet

    A Web EDInet megoldás versenyképes, mégis alacsony költségű módja annak, hogy a kis- és középvállalkozások elektronikus dokumentumokat cseréljenek üzleti partnereikkel. A partnerek fejlett rendszereivel teljes mértékben kompatibilis Web EDInet megoldás használata lehetővé teszi dokumentumok (szállítólevelek, számlák, helyesbítések, visszaigazolások) létrehozását a weboldalon elérhető űrlap segítségével. Nincs szükség szoftver telepítésére, kommunikációs csatornák beállítására vagy további formátumleképezés végrehajtására.

    Az Infinite Web EDInet megoldás a következő funkciókat kínálja:

    • Nyomtatási és dokumentumelőzmények
    • A dokumentumok átvétele
    • Dokumentum állapotának nyomon követése
    • Online dokumentumok létrehozása
      (megrendelések, nyugták, számlák, helyesbítő számlák, visszaigazolások és egyebek)
    • A készletszintek ellenőrzése
    • Indexfordító (további kapcsolat a feladó és a címzett kódja között)
    • E-mail értesítések új üzenetekről vagy állapotuk megváltozásáról
    A RENDSZEREK TÍPUSAI

    EDInet kommunikátor

    Az EDInet Communicator egy átfogó B2B eszköz, amely az EDI (elektronikus adatcsere) technológián alapul. Automatikus kommunikáció a belső vállalati rendszerekbe (pl. ERP, WMS) való egyszerű integráláshoz különböző kommunikációs protokollokon keresztül.

    Az EDInet Communicator megoldások többek között a következőket segítik elő:

    • Gyorsabb dokumentumfeldolgozás
    • A kézi adatbevitellel kapcsolatos hibák csökkentése
    • A dokumentumok tárolási költségeinek csökkentése
    • Állandó hozzáférés a dokumentumhoz
    • A postai szolgáltatásokra való kisebb támaszkodás
    • Kompatibilitás a kereskedelmi partnerek EDI rendszereivel
    ÁTFOGÓ TECHNIKAI TÁMOGATÁS AZ ÜGYFELEK SZÁMÁRA

    Ügyfélszolgálati támogatási rendszer

    Az Infinite EDI platform kiválasztásával átfogó ügyfélszolgálati támogatási rendszert kap. A legjobb szakembereket bocsátjuk az Ön rendelkezésére. Lehetőséget kínálunk a rendszer fejlesztésére, valamint folyamatos segítséget nyújtunk technikai kérdésekben. Az Infinite Service Desk az értesítések automatikus kezelése, a problémák jelentése, az új partnerek és kiegészítők összekapcsolásában nyújtott segítség, az elektronikus dokumentumok küldésével kapcsolatos tanácsok.

    service desk
    MIÉRT ÉRDEMES AZ ADATAUTOMATIZÁLÁSI CSOMAGOT VÁLASZTANI?

    Infinite EDI számokban

    70%

    Csökkentse az adminisztratív munka mennyiségét

    50%

    A papírfogyasztás csökkentése

    80%

    A működési költségek csökkentése

    75%

    Üzleti kapcsolatok javítása
    a partnerekkel
    SZÁMOK

    Az Infinite EDI támogatja a beszerzést minden iparág számára

    schemat EN esign przesylane dokumenty

    VÁSÁRLÓI VÉLEMÉNY

    Tudjuk, hogy az áruk mozgása rengeteg tranzakciós dokumentumot és sok ember munkáját foglalja magában az e-dokumentumok kezelésében. Ezért üzleti partnereinket szem előtt tartva úgy döntöttünk, hogy az EDI rendszert használjuk.
    MEGVALÓSÍTÁSI PÉLDA – UNILEVER
    GYIK

    Gyakran ismételt kérdések

    Hogyan kezdjük el az elektronikus dokumentumok cseréjét?

    Forduljon szakembereinkhez, akik felmérik igényeit és lehetőségeit, és jelzik a további lépéseket.

    Mennyi ideig tart az EDI bevezetése a cégemben?

    2 órától 2-3 hétig. Az EDI kommunikáció két vállalkozó rendszeradatainak szinkronizálásából áll. A kommunikáció megkezdésének folyamata egyes esetekben nagyon rövid, más esetekben akár több hétig is eltarthat.

    Megtanítanak az EDI használatára?

    Telefonos oktatást végzünk az EDInet webes platform használatáról. Ha kérdése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, forduljon HelpDesk csapatunkhoz.

    Az Infinite oktatóanyagot vagy oktatóvideót kínál?

    Igen, teljes anyagkészletet biztosítunk.

    Hogyan takaríthatok meg pénzt az EDI választásával?

    Az EDI kommunikációs szolgáltatás költsége határozottan alacsonyabb, mint a hagyományos postai szolgáltatásoké. A legfontosabb azonban az alkalmazottak időmegtakarítása és a hibák számának csökkentése.

    Biztonságos az Infinite EDI platform?

    Igen, az Infinite EDI platform biztonságos.

    Miben különbözik az Infinite EDI megoldás a versenytársak termékeitől?

    Az EDI kommunikáció az Infinite elsődleges szolgáltatása. Nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatás minőségére. Vállalkozóink igényeihez való rugalmas hozzáállás jellemez bennünket. Alkalmazkodunk megrendelőink igényeihez, és nem írunk elő kész mintákat, amelyek sokszor ellentmondanak vállalkozóink elvárásainak.

    Lehetőség van a papíralapú számlákról való lemondásra az Infinite EDI rendszernek köszönhetően?

    Igen, egy megfelelően kiépített EDI rendszer lehetővé teszi a papír alapú számla kibocsátásának lemondását olyan helyzetben is, amikor a címzett nem elektronikus formában tárolja a számlákat. Ilyenkor lehetőség van például a portálon számlát kiállítani, ahonnan a címzett bejelentkezés után letöltheti a dokumentumot, elküldheti a címzettnek a közvetlenül a kiállított bizonylatra vezető hivatkozást, vagy e-mailben számlát küldhet. PDF fájlban. A címzett minden esetben kinyomtathatja a kapott számlát, és papíron megőrizheti.

    Minden cég be tudja vezetni az EDI-t?

    Az EDI kommunikációban legalább két olyan entitásnak kell részt vennie, amely automatikusan szeretne adatokat küldeni (a rendszerből a rendszerbe).

    Új funkciókkal szeretném bővíteni az Infinite EDI-t, lehetséges?

    Az Infinite EDI platformot teljes egészében programozóink írták, és folyamatosan fejlesztjük a változó trendeknek és vásárlói elvárásoknak megfelelően.

    Milyen megoldásokat kínál számomra az EDI?

    Fájlok továbbítása rendszerek között, dokumentumok generálása és fogadása a honlapon, dokumentumok archiválása, adatok érvényesítése (a rendszer a törvényi előírásoknak megfelelően ellenőrzi a dokumentumok helyességét [különösen az fv-re vonatkozik], lehetővé teszi hibrid megoldások létrehozását, például e-mail.

    Hogyan küldhetek és fogadhatok elektronikusan dokumentumokat?

    Az automatikus együttműködésnek két formája van (az adatok továbbítása az ügyfél rendszerébe / az ügyfél rendszeréből és manuálisan a WWW EDIneten keresztül).

    Milyen dokumentumokat támogat az EDI?

    Mindaz, ami a hagyományos formában történik, azaz megrendelések, számlák, számlajavítások, szállítólevelek, rendelés-visszaigazolások, szállítási visszaigazolások, fizetési értesítők, készletek elérhetősége stb.

    Használhatom az EDI-t külföldön?

    A cég székhelye nem számít az EDI kommunikáció szempontjából.

    Milyen ERP rendszerekhez csatlakoztathatom az EDI-t?

    Szinte mindenkinek. Egyes rendszerek azonban további átfedéseket igényelnek. Ügyfeleink körében a leggyakoribb rendszerek listája: SAP, Comarch XL, Tema, Asseco (beleértve a WF MAG-ot is), Impuls, Subiekt, Optima, Infopiek, Profipiek, Symfonia stb.

    Hogyan valósítsuk meg az Infinite EDI-t és mennyibe kerül?

    Az elektronikus dokumentumfolyamat-rendszer megvalósítása leggyakrabban az ezt a megoldást használni kívánó cégek informatikai rendszerei közötti kommunikáció integrálásának szükségességével jár, bár az EDI-rendszerek WEB-es változatban is elérhetők, ami nem igényli az informatikai rendszerekkel való integrációt. Az esetleges problémák elkerülése érdekében a legjobb, ha a piacon elérhető speciális megoldások valamelyikét használja. Az elektronikus dokumentumáramlás vállalaton belüli, lehetőség szerint önálló megvalósítása a megfelelő infrastruktúra, szerverek, a szükséges szoftverek és a megfelelő biztonság megteremtésének igényével jár, ami jóval költségesebb, mint a már meglévő és bevált technológiák megvalósítása.

    KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

    Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal:

      A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
      További információt itt talál: Adatvédelmi irányelvek.