A magyar jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlák fogadása és küldése

Infinite
e-Invoice

Használja az Infinite e-Invoice megoldását!

Ha érdekli az Infinite e-Invoice megoldás üzleti felhasználása,
akkor lépjen velünk kapcsolatba! Megkeresésére 24 órán belül válaszolunk.

    A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
    További információ: Adatvédelmi irányelvek.

    ÁTTEKINTÉS

    Hogyan működik az Infinite
    e-Invoice csomag?

    Az Infinite e-Invoice Suite zökkenőmentesen kezeli a digitális számlázás folyamatát. Az elektronikus számlák fogadása (Kötelezettségek – AP) és elküldése (Kintlevőségek – AR) egyaránt megoldott – az Infinite e-Invoice azz e-számlázási technológiák széles skáláját kínálja.

    ELŐNYÖK A MEGRENDELŐK SZÁMÁRA

    Miért hasznos a megrendelőnek az
    elektronikus számlafeldolgozás?

    • Költségcsökkenés a számviteli kodifikáció, az érvényesítés,
      a vitakezelés és az archiválás terén
    • Gyors számlafeldolgozás
    • 100%-os adatpontosság elérése (nincs utómunka vagy késés)
    • A magyar adózási szabályok pontos betartása
    • Kevesebb késedelmes fizetés
    • A készpénzkezelés javítása
    • Kevesebb hiba – a számlákon megszűnnek
      az ismétlődések,következetlenségek
    ELŐNYÖK A BESZÁLLÍTÓK SZÁMÁRA

    Milyen előnyöket nyújt a beszállítók
    számára az elektronikus számlázás?

    Látható költségcsökkentés

    Látható költségcsökkentés

    Kevesebb elutasított számla

    Kevesebb elutasított számla

    Gyorsabb kifizetés

    Gyorsabb kifizetés

    Jobb készpénzkezelés

    Jobb készpénzkezelés

    ISMERJE MEG AZ INTEGRÁLT
    E-SZÁMLÁZÁSI SZOFTVERT
    A KÖTELEZETTSÉGEK
    /SZÁLLÍTÓI TARTOZÁSOK
    AUTOMATIZÁLÁSÁHOZ

    A B2B és B2G világok egyesítése a Közel-Keleten. A papírmentes tranzakciók – a Smart Dubai és hasonló kezdeményezéseknek köszönhetően – egyre inkább előtérbe kerülnek. Az Egyesült Arab Emírségek kormánya által indított Smart Dubai kezdeményezéssel a „papírmentes” koncepció már megvetette a lábát az egész régióban. Sok magánvállalat elkötelezett a Smart Dubai mellett, és kötelezettséget vállal arra, hogy csökkenti saját papírfogyasztását a B2B tranzakciókban.

    Miért az e-számlázás? A papíralapúról az érintés nélküli számlázásra való áttéréssel a vállalatok automatizálják kötelezettségvállalási és kintlévőség-folyamataikat, teljes átláthatóságot érnek el a számlázási folyamatban, és ezzel egyidejűleg csökkentik a vállalat ökológiai lábnyomát a papírmunka csökkentésével.

    VÁLASSZA KI A CÉGE SZÁMÁRA LEGMEGFELELŐBB E-SZÁMLÁZÁSI TECHNOLÓGIÁT

    Az e-számlázás néhány további előnye

    Rendszerek közötti e-számla-csere API/EDI segítségével

    A számlák átvitele egyik számítógépes rendszerből a másikba szabványosított üzenetformázással – EDI, vagy API által vezérelt kapcsolaton keresztül.

    Rendszerek közötti e-számla-csere API/EDI segítségével

    PDF-számlázás PKI (nyilvános kulcsú infrastruktúra biztonsági rétege) szerint

    PDF e-számlák cseréje különböző rendszerek és felhasználók között. A kommunikáció biztonságát elektronikus aláírások garantálják.

    PDF-számlázás PKI (nyilvános kulcsú infrastruktúra biztonsági rétege) szerint

    E-számlázás biometrikus aláírással

    Akár üzleti úton van, akár az irodájából dolgozik, könnyedén elolvashatja és aláírhatja az elektronikus számlákat.

    E-számlázás biometrikus aláírással
    KÉRDÉSE VAN AZ ELEKTRONIKUS SZÁMLÁZÁSSAL ÉS A KIMENŐ SZÁMLÁK
    AUTOMATIZÁLÁSÁVAL KAPCSOLATBAN? VANNAK VÁLASZAINK.

    Leggyakrabban feltett kérdések

    Mi a különbség az elektronikus és a papíralapú számla között?

    Egy alapvető különbség van: az elektronikus dokumentumnak nincs másolata. Ezt leszámítva a dokumentumok ugyanazok. Az elektronikus formában történő számlaküldés megkezdése előtt pontosan meg kell adni azokat a tételeket, amelyeket a jogszabályi és céges előírások szerint a bizonylaton szerepeltetni kell. Ezen specifikációk alapján az e-Invoice rendszere minden számlát automatikusan ellenőriz, és amennyiben bármilyen eltérés van, a bizonylat nem kerül elküldésre. Az automatikus ellenőrzésnek köszönhetően a papíralapú számláknál előforduló hibák elkerülhetők. A számlán szereplő továbbitételeketbármikor módosíthatja.

    Milyen üzleti előnyökkel jár az elektronikus számlázás?

    A számlák elektronikus kiállítása és tárolása nagyon egyszerű és kényelmes. A felhatalmazott felhasználók bárhol és bármikor hozzáférhetnek a számlákhoz – így elfelejtheti, hogy vastag iratgyűjtőkben kelljen keresnie a szükséges dokumentumokat. Nincs szükség a számlák kinyomtatására és postai küldésére, így pénzt takarít meg. Számításaink szerint a papíralapú számlázás akár 80%-kal is többe kerülhet, mint az elektronikus. Az automatikus ellenőrzésnek köszönhetően csökken a hibás számlák aránya. A számla a kiállítást követően azonnal elérhető a címzett számára és importálható a könyvelési rendszerbe.

    Lehet-e számlát küldeni e-mailben?

    Igen, ez az egyik lehetséges küldési lehetőség e-számla esetén. Ne feledje azonban, hogy a számla eredetének hitelességét és a tartalom sértetlenségét a szolgáltatónak kell garantálnia. Ha érdeklődik az e-számlák e-mailben történő küldése iránt, a PKI Invoice Suite a legjobb választás az Ön számára. Ez a megoldás a törvényi előírásoknak megfelelő e-mail fiókokat használ a számlák kézbesítésére.

    Hogyan lehet elektronikus számlát kiállítani?

    Az elektronikus számla vagy e-számla – a papír alapú számlához hasonlóan – egy könyvelési rendszerben kerül kiállításra. De ezeket a dokumentumokat nem kell kinyomtatni. A számla elektronikus úton kerül a vevőhöz, a felek által egyeztetett formában. Az e-számlázás elindításához tehát először meg kell szereznie a címzett engedélyét.

    Hogyan kell tárolni az elektronikus számlákat?

    Az Infinite E-archive Suite megfelel az e-archiválás minden jogszabályi követelményének. A rendszer lehetővé teszi az e-számlák hosszútávú, auditbiztos tárolását. Szabványos hozzáférést biztosít a szervezeten belüli összes adathoz, így bármikor felhasználható – természetesen csak az arra jogosult felhasználók által. A számla eredetének hitelessége és a számla tartalmának sértetlensége garantált. A számlaadatok a hazai Hitelesítés-szolgáltató által kiállított minősített időbélyegzőnek köszönhetően nem módosíthatók.

    KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

    Ha további kérdése van, amely nem szerepel itt,
    Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal:

      A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
      További információt itt talál: Adatvédelmi irányelvek.