Infinite eCustomer Service
Kérje az Infinite eCS-t cége számára
Lépjen kapcsolatba velünk, ha érdekli az Infinite eCustomer Service üzleti szintű felhasználása. 24 órán belül válaszolunk.
ÁTTEKINTÉS
Mi az eCustomer Service?
Cselekedjen gyorsabban és hatékonyabban. Fedezze fel üzleti informatikai megoldásainkat. ECS platformunk lehetővé teszi, hogy ne csak csökkentse a papírfogyasztást, hanem optimalizálja a vállalat üzleti folyamatait is. Az Infinite-nél meg vagyunk győződve arról, hogy a vállalkozásoknak szánt megoldásoknak nemcsak fejlettnek kell lenniük, hanem ügyfeleink igényeihez is igazodniuk kell. Az ECS egy olyan platform, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy számos feladatot önállóan végezzenek el. A lehetőségek széles skáláját kínáljuk üzletemberek számára. A számlákhoz, számlákhoz való hozzáféréstől és azok kifizetésétől az összes dokumentumig egy helyen, az együttműködési előzményekhez való hozzáférésen, a szolgáltatások aktuális állapotának nyomon követésén át az ügyfélszolgálattal való gyors és hatékony kapcsolatfelvételig. Ezek és még sokan mások az ECS funkciói.
ELŐNYÖK
Előnyök az Ön vállalata számára
Ügyfélszolgálat
Az ügyfélszolgálat minőségének javítása. Hozzáférés minden egyes dokumentumhoz, annak aktuális állapotához, növelve a munka termelékenységét.
Minden egy helyen
Minden kulcsfontosságú adat, dokumentum, számla és szerződés egy helyen. Az elveszett dokumentumtényező kiküszöbölése.
24/7 hozzáférhetőség
24 órás hozzáférés a rendszerhez és a dokumentumokhoz bármilyen eszközről. A rendszer felhasználóbarát és intuitív kezelőfelülete nagyobb munkakomfortot jelent.
Hatékonyabb munkavégzés
Az e-mail és telefonos kommunikáció 50-70%-os csökkentése. A dokumentumkezelés percek alatt elvégezhető, összehasonlítva a szokásos dokumentumáramlás napjaival/heteivel.
Online elszámolások
Elszámolások a kifizetésekre és az e-kérelmek benyújtására vonatkozó részletes információkkal. Információk terjesztése a vállalat rendszereiből (szerződések, nyilatkozatok, ütemtervek, biztosítás, felmérések, űrlapok, panaszok).
Számos egyéb funkció a vállalat számára
A marketingkommunikációtól az adósságbehajtásig, általános és személyre szabott ajánlatok, videohívások és még sok más
ELŐNYÖK AZ ÜGYFELEK SZÁMÁRA
Mit kapnak az ügyfelei?
AUTÓIPARI ÜGYFÉL
FUNCIONALITÁSOK
Mi tesz minket különlegessé?
Megoldásaink az Ön igényeihez igazítása
Dedikált megoldások az egyedi üzleti folyamatokhoz és az ügyfelek igényeihez
Évek tapasztalata
Több mint 3000 megvalósítás különböző iparágak vállalatai számára, 18 éves tapasztalat az üzleti megoldások készítésében.
Hatékony rendszermegvalósítás
A kész platform szállítása percek alatt. Olyan megvalósítás, amelyet alapos elemzés előz meg a vállalat számára.
Állandó ügyfélszolgálat
Támogatás az együttműködés minden szakaszában, beleértve a végrehajtást követően is. A legjobb szakemberek csapata
KÖZPONTI ASZTAL
Most minden egy helyen van
Az eCS platform egyetlen helyen biztosítja a legfontosabb
információkat. Teljesen digitalizált iroda, bárhol, bármikor.
Értesítések
– értesítések az elvégzendő feladatokról
Dokumentumok
– a szerződések egy karnyújtásnyira
Saját számlák
– a számlák gyors előnézete
Kiegyenlítési egyenleg
– kiadásait átlátható, barátságos módon mutatják be
Üzenetek
– ügyfélkommunikáció egy helyen
FUNCIONALITÁSOK
Mit tesz lehetővé számomra
az eCS?
- e-kérelmek benyújtása
- elszámolások, beleértve a részletes fizetési információkat
- információk terjesztése a vállalat rendszereiből (szerződések, nyilatkozatok, ütemtervek, biztosítás, felmérések, űrlapok, panaszok)
- közvetlen kapcsolat az ügyfélszolgálattal
- marketing hozzájárulások, belső szabályzatok és rendeletek, belső üzenetek kezelése
- tájékoztató és promóciós kommunikáció lebonyolítása a webhely felhasználói számára
- Kedvezményes követelésbehajtás – késedelmes fizetésekről szóló értesítések
- ügyféldokumentumok tárolása és megtekintése az adattárban (e-lemez, e-archívum)
- általános és személyre szabott ajánlatok biztosítása
- dokumentumsablonok létrehozása
- Dokumentumok aláírása: elektronikus aláírás, e-személyazonosító, minősített elektronikus aláírás
- Szöveges üzenet/MAIL hitelesítés
- dokumentumok digitalizálása egyedi minták alapján
- célok és KPI-k támogatása
- az ügyfél igényeire szabott egyedi jelentések köre
- Biztonságos videókommunikáció