Az Ön irodája, minden egyben

Infinite eCustomer Service

Kérje az Infinite eCS-t cége számára

Lépjen kapcsolatba velünk, ha érdekli az Infinite eCustomer Service üzleti szintű felhasználása. 24 órán belül válaszolunk.

    A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
    További információ: Adatvédelmi irányelvek.

    ÁTTEKINTÉS

    Mi az eCustomer Service?

    Cselekedjen gyorsabban és hatékonyabban. Fedezze fel üzleti informatikai megoldásainkat. ECS platformunk lehetővé teszi, hogy ne csak csökkentse a papírfogyasztást, hanem optimalizálja a vállalat üzleti folyamatait is. Az Infinite-nél meg vagyunk győződve arról, hogy a vállalkozásoknak szánt megoldásoknak nemcsak fejlettnek kell lenniük, hanem ügyfeleink igényeihez is igazodniuk kell. Az ECS egy olyan platform, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy számos feladatot önállóan végezzenek el. A lehetőségek széles skáláját kínáljuk üzletemberek számára. A számlákhoz, számlákhoz való hozzáféréstől és azok kifizetésétől az összes dokumentumig egy helyen, az együttműködési előzményekhez való hozzáférésen, a szolgáltatások aktuális állapotának nyomon követésén át az ügyfélszolgálattal való gyors és hatékony kapcsolatfelvételig. Ezek és még sokan mások az ECS funkciói.

    ELŐNYÖK

    Előnyök az Ön vállalata számára

    Ügyfélszolgálat

    Az ügyfélszolgálat minőségének javítása. Hozzáférés minden egyes dokumentumhoz, annak aktuális állapotához, növelve a munka termelékenységét.

    Minden egy helyen

    Minden kulcsfontosságú adat, dokumentum, számla és szerződés egy helyen. Az elveszett dokumentumtényező kiküszöbölése.

    24/7 hozzáférhetőség

    24 órás hozzáférés a rendszerhez és a dokumentumokhoz bármilyen eszközről. A rendszer felhasználóbarát és intuitív kezelőfelülete nagyobb munkakomfortot jelent.

    Hatékonyabb munkavégzés

    Az e-mail és telefonos kommunikáció 50-70%-os csökkentése. A dokumentumkezelés percek alatt elvégezhető, összehasonlítva a szokásos dokumentumáramlás napjaival/heteivel.

    Online elszámolások

    Elszámolások a kifizetésekre és az e-kérelmek benyújtására vonatkozó részletes információkkal. Információk terjesztése a vállalat rendszereiből (szerződések, nyilatkozatok, ütemtervek, biztosítás, felmérések, űrlapok, panaszok).

    Számos egyéb funkció a vállalat számára

    A marketingkommunikációtól az adósságbehajtásig, általános és személyre szabott ajánlatok, videohívások és még sok más

    ELŐNYÖK AZ ÜGYFELEK SZÁMÁRA

    Mit kapnak az ügyfelei?

    • Takarékbetét

      A kevesebb papíralapú dokumentum azt jelenti, hogy a működési költségek 60-70%-kal csökkennek. Nettó megtakarítás minden egyes dokumentumon

    • Gyorsabb végrehajtás

      A teljes dokumentumfolyamat idejének csökkentése 85-95% -kal. A dokumentum hatékonyabban és gyorsabban jut el a vállalkozóhoz és a rendszerhez.

    • Az adatok helyessége

      Az automatikus dokumentumcsere biztosítja az adatok 100%-os helyességét. Felejtsd el a hibákat. Élvezze a bevált adatokat.

    • Biztonság

      Fokozott dokumentumtitok és -biztonság. A csalási tényező a fejlett hitelesítési folyamatnak köszönhetően megszűnik

    • Előny

      Üzleti, technológiai és ökológiai versenyelőnyt biztosítunk Önnek. Az Ön cége naprakész

    Az eCS platformnak köszönhetően a vállalatunkban végrehajtott folyamatok gyorsabban és hatékonyabban futnak. Kevesebb alkalmazottat kell bevonni ezekbe.

    AUTÓIPARI ÜGYFÉL

    FUNCIONALITÁSOK

    Mi tesz minket különlegessé?

    Megoldásaink az Ön igényeihez igazítása

    Dedikált megoldások az egyedi üzleti folyamatokhoz és az ügyfelek igényeihez

    Évek tapasztalata

    Több mint 3000 megvalósítás különböző iparágak vállalatai számára, 18 éves tapasztalat az üzleti megoldások készítésében.

    Hatékony rendszermegvalósítás

    A kész platform szállítása percek alatt. Olyan megvalósítás, amelyet alapos elemzés előz meg a vállalat számára.

    Állandó ügyfélszolgálat

    Támogatás az együttműködés minden szakaszában, beleértve a végrehajtást követően is. A legjobb szakemberek csapata

    KÖZPONTI ASZTAL

    Most minden egy helyen van

    Az eCS platform egyetlen helyen biztosítja a legfontosabb
    információkat. Teljesen digitalizált iroda, bárhol, bármikor.

    Értesítések
    – értesítések az elvégzendő feladatokról
    Dokumentumok
    – a szerződések egy karnyújtásnyira
    Saját számlák
    – a számlák gyors előnézete
    Kiegyenlítési egyenleg
    – kiadásait átlátható, barátságos módon mutatják be
    Üzenetek
    – ügyfélkommunikáció egy helyen

    Pulpit systemu 2
    ebok mobile
    FUNCIONALITÁSOK

    Mit tesz lehetővé számomra
    az eCS?

    • e-kérelmek benyújtása
    • elszámolások, beleértve a részletes fizetési információkat
    • információk terjesztése a vállalat rendszereiből (szerződések, nyilatkozatok, ütemtervek, biztosítás, felmérések, űrlapok, panaszok)
    • közvetlen kapcsolat az ügyfélszolgálattal
    • marketing hozzájárulások, belső szabályzatok és rendeletek, belső üzenetek kezelése
    • tájékoztató és promóciós kommunikáció lebonyolítása a webhely felhasználói számára
    • Kedvezményes követelésbehajtás – késedelmes fizetésekről szóló értesítések
    • ügyféldokumentumok tárolása és megtekintése az adattárban (e-lemez, e-archívum)
    • általános és személyre szabott ajánlatok biztosítása
    • dokumentumsablonok létrehozása
    • Dokumentumok aláírása: elektronikus aláírás, e-személyazonosító, minősített elektronikus aláírás
    • Szöveges üzenet/MAIL hitelesítés
    • dokumentumok digitalizálása egyedi minták alapján
    • célok és KPI-k támogatása
    • az ügyfél igényeire szabott egyedi jelentések köre
    • Biztonságos videókommunikáció
    KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

    Kérdése van? Kapcsolat!

      A regisztrálással személyes adatokat fog velünk megosztani.
      További információt itt talál: Adatvédelmi irányelvek.